2019

Hej! Hoppas alla har haft ett fantastiskt avslut på 2018, och en hel grym start på 2019. Jag börjar året med en kick, och tar hoppet mot en ny framtid. Jag har valt att ta steget mot en ny riktning. Jag håller på att gå från att jobba inom intensiv vården till skönhet, hudvård och hälsa. Där jag kan vara min egna chef, och inte slita ut mig. Kunna vara ledig vilken dag som helst, gå på hundkurser, spendera mer tid åt djuren, familj och vänner. Att kunna slappna av när man är ledig, och inte vara beredd att jobbet ringer och avbryta ens semester. SEMESTER?! Jag har ju aldrig haft semester! PRECIS! 
Nu blir det ändring! Ska bli så skönt. Kommer fortfarande att jobba heltid, men inte 13 timmar i sträck utan ens någon rast. Det jag kommer att göra är att marknadsföra och sälja produkter inom framförallt hudvård och skönhet. Tycker detta ska bli så otroligt spännande. Håller på att starta upp allt nu. Det har varit en hel del telefonmöten, sena kvällar och tidiga mornar. Men så värt det! Tänker inte avslöja mer än så. Jag kommer att komma ut med allt, när allt är färdigt med uppbyggnaden. SÅ EXALTERAD! 

Ha en helt fantastisk helg! Själv drar man till svenska mässan på My Dog. Hoppas vi ses!




Trollungen

Emilia ia Malmberg

RSS 2.0