Evigheter..

..sen jag uppdaterade bloggen sist. Mycket har hänt sedan jag uppdaterade sist. I slutet av mars strax innan jag fyllde 20 åkte jag in akut för operation pga en cysta i livmodern. Men allt gick bra och jag lever :)
Vi har skaffat 2 nya fåglar. Ena är en liten tös som snart fyller 1 år. Hon heter Clara och är en Grå Jako. Vi har även skaffat en Alfa kakadua på 3 år som heter Katy :)
Frida har flyttat ihop med sin pojkvän. Grattis syrran! :)
Jag har fått jobb som personlig assistent och har snart uppkörning. Det ska bli så skönt med körkort! :)
Sofia fyllde 15 här om dagen. Så grattis till dig med sis :D
Vi skaffade en liten kissekatt som fick namnet Findus.

Ja, så mycket mer har det inte hänt. Detta året har gått så fort tycker jag. Eller vad säger ni? Det är inte långt kvar till Jul, och jag hoppas på en riktigt vit vinter. Älskar snö, det är så fruktansvärt roligt. Hoppas alla får en bra torsdag. Själv ska man sova hela dagen för att sedan jobba natt igen. För hoppnings vis går nästa natt lite fortare. Känns som om tiden står still, och att jobba 11 timmars pass är inte bland det roligaste då ^^

som sagt, Ha en super bra dag! Pöss ;*

Trollungen

Emilia ia Malmberg

RSS 2.0