9/8-2010 måndag ><

Tjosan >< 
Nu har jag inte skrivit på länge.....som vanligt ^^    men i dag har jag varit med Alice och vi har spelat wii, varit i hästhagen och grejjat lite smått med pollarna tills Matal och Mistral börja bråka så vi stälde oss nära Mummi så hon fick skydda oss men vi baka sedan sakta bakåt sedan när vi vände oss om och gick rakt så börja Mistral (tror att det  var hon) att galopera så vi fick försöka göra så att det sluta följa efter oss. ^^      sedan gick vi till stallet för att Alice hade inte sett den.  sen så åkte Alice hem.

Nu är det slutet av sommarlovet och jag länhgtar som tusan till Dingle, det kliar i hela kroppen bara jag tänker på det. ^^
Snart så ska jag också bleka håret en gång till så att jag kan färga det mörk --> ljus orange och gul. jag måste eller jag vill göra det innan den 19 september för att då så ska kanske jag, mamma och Frida kanske åka till The Studio i gbg och ta kort.  Kul-kul ^^
Ja nu vet jag inte vad jag ska göra mera så ha det gött allt folk där ute xD ><

Trollungen

Emilia ia Malmberg

RSS 2.0