Dagen innan Apu :P

Sitter hos mormor och lyssnar på musik på datorn. I morgon så är det första APU/praktik - dagen och det ska bli jätte roligt så jag hoppas att dessa dagar framöver inte ska gå så fort. Är ledig på torsdag och fredag denna veckan och nästa vecka är jag ledig på frdagen och kanske på torsdagen + att v:a 16 är det röd dag på fredag så då är man också ledig :'D
Måste hålla igång skrivandet de här 3 veckorna jag är på Tassarnas trim och spa och ta lite bilder och lägga upp dem så det blir lite roligare på bloggen. Det är rätt goa tider också, på mondag och onsdag denna veckan börjar jag kl 09:00 till c.a 17:00 och på tisdag 11:00 till 19:00. 
Ja nu vet jag inte vad jag ska skriva för något, skriver lite roliga saker i mon förhoppningsvis :'D    /Emilia

Trollungen

Emilia ia Malmberg

RSS 2.0