9/12 - 2010 Torsdag.

Tjosan i trosan. =D     Nu har jag inte skrivit på länge....... igen.. -_-'   Ne nu får jag nog ta och skärpa till mig lite. Idag har jag inte gjort så mycket, jag gick till bankomaten innan och skulle kolla hur mycket pengar jag hade på kortet men självklart så funkar det inte att kolla det på den bankomaten bara för att den tar inte SEB (mastro) Ghaaaa jag tror jag blir galen på det så Amanda fick hjälpa mig att ta ut pengar så att jag har pengar på lördag bara för att jag ska till Vänersborgs badpalats med Linnea, Amanda och en massa fler folk. =P
I morgon så är det luciauppvisning i matsalen så det ska bli kul och se det =D
 
By the way, jag är inte orangehårig längre.. nu är jag brunhårig igen ^^,  Men jag ska ha brunt hår nu ett tag.. tror jag i alla fall ^^,
 
 

~ Snuffs i bakgrunden <33 ~

~//~

Egopower ^^ =D x)

Trollungen

Emilia ia Malmberg

RSS 2.0