Vecka 8, Bland dom bästa dagarna i mitt liv :'D

MÅNDAG: Idag vaknade man c.a kl 07.00 och va jätte taggad inför dagen. Jag skulle åka buss med Amanda till Torp för att möta upp Martina och sedan åka tillbaks till Henån. medans jag och Amanda väntade så gick vi in till h&m och köpte nya solglasögon.  När vi var tillbaks till Henån så gick vi hem till Amanda och drack lite te och käka. Sedan så satt vi och lyssnade på musik, spelade en massa spel och titta på film =D


TISDAG: På morgonen så käkade vi och kollade bussar till Stenungsund och Trollhättan. Jag och Martina spelade  "LIPS" tills Amanda kom och sa att vi skulle skynda oss att byta om, så vi inte skulle missa bussen till Stenungsund. När vi var klara inne på läkarhuset så käkade vi lite pommes. Sedan bar det av till Trollhättan. När vi äntligen hade kommit hem till Martina (efter flera timmars bussresa) så tog vi ut hundarna, Martina visade oss runt och så käkade vi lite och drak tee. Lite senare spelade vi GH och ngt dansspel som var as ku. Man ser ju inte riktigt klok ut xD   Efter maten gick vi en promenad med vovvarna och när vi kom tillbaks så gjorde vi i ordning med madresser mm. Sedan tittade vi på film och myste ^^, 


ONSDAG: Idag hände det inte så mycket. Vi käka frukost och gjorde i ordning oss och kollade bussar tillbaks till Henån. Vid 1 tiden tog vi statsbussen till resecentrum ( eller va det nu hette ) och lämnade Martina där så hon fick åka bussen tillbaks sen och Amanda & jag tog bussen till Uddevalla. När vi var på Kampenhof så fick vi vänta i typ 35 min på bussen till Orust. Helt  grymma dagar med er <3


TORSDAG: Jag, Frida, Sofia och Mamma + Hundarna körde ner till Gbg och hälsade på mormor. Vi fikade en stund och sedan åkte vi till min APU plats och kollade hur det såg ut så jag hittar dit ^^    Senare åkte vi där min mormor växte upp och gick en sväng med hundarna. Efter en liten prominad åkte vi till kläkällarn och handla lite kläder och skor. Sedan bar det av till mormor igen och äta lite mat. Sen var det bara till att åka hem. 


FREDAG: Drog till polisen med systrana och Mamma för att skaffa EU-pass till Frida. Efter det drog vi oss till Lidle och handla till Orust BK och till hemmet. Sedan till torp, gick en promenix med hundarna och sedan in till Inter sport och köpa gymnastikskor till Frida. Sedan diräkt till ica maxi och handla mer till klubben och resten av grejjerna som vi skulle ha hemma.


LÖRDAG: Tävling på Hundklubben!... trodde vi ja. Bara is överallt. Det tar 10 min till klubben, jaa denna gången tod det typ 3,5 timmar!! Galet, det var lite syna att Norskarna som skulle tävla i eliten hade kommit nästan enda fram till klubben så fördom var det bara till att vända och åka tillbaks till Norge. Det var bra att de inte blev sura för dom fatta varför det var inställt medans andra kunde inte förstå detKORKADE SVENSKAR!!!!!! Men när vi "Ansvariga" väl hade lyckats komma upp till Klubbstugan och kommit åt papprena så var det bara att ringa till alla och säga att det var inställt.. som tur va inte alla sura på oss. 

På morgonen när jag skulle gå ut till bilen så halkade jag nästan ner i utgrävningen som är full med brädor med spikar i sen rivningen =D man hade enna lite tur xD  Vilken dag de har varigt. I mon blir det till att sova och plugga.


Nu har even pappa hittat en ny Mc så det blir inte att jag och frida ska ha nästan lika dana utan det blir en dr 125 sm suzuki.   Jag och frida ska ha tillsammans i början.   Den ser ut såhär:


             / Emilia 

Trollungen

Emilia ia Malmberg

RSS 2.0