God jul, igen.

Ja för mig är det andra dagen som vi firar jul, och denna gången är det hos mormor. Vi brukar alltid åka runt till släktingarna innan eller efter jul för att umgås med varandra. Det har varit jätte mysigt. I kväll ska jag och familjen baka pepparkakor och imorgon ska vi hälsa på min gammel farmor och farfar. Det ska bli jätte kul, det är andra julen med gammel farmor, och för hoppningsvis blir det några till. Gf är 89 år och, ja vad ska man säga en gammal gumma som är hur trevlig som hälst. Jag bara älskar hennes muffins, vist de kan vara något torra och man får passa sig så att man inte får in en mjölklump i munen. Men vad ska man förvänta sig utav en 89 årig tant som är nästan blind :)
 
Detta är vad jag fick igår och idag.
 
Make up pads, bommuls bollar, ett halsband, olivolja till ansiktet och armband.
 
 
Två tavlor.
 

Trollungen

Emilia ia Malmberg

RSS 2.0